Re: [MOEDE] Møder iefteråret.

Henrik Christian Grove <sslug@sslug> writes:

> Jeg kunne godt tænke mig et møde om RSS. Gerne helt fra bunden: Hvad er
> RSS og hvordan bruger man det, hvorfor er det smart, ...

Hvis man holder sig til RSS2.0 så burde det sagtens kunne nås inden
for 30-45 minutter. Og så har man også dækket podcasting - der er ikke
noget "smart" i det.

Det var vist mig der sagde RCS. Det kan jeg godt sige noget om i et
par minutter. For dem der ikke ved det, RCS er stort set CVS uden et
repository men på enkelt-filer. CVS var oprindeligt bare en wrapper
omkring RCS.

--
 Peter Makholm     |     Have you ever felt trapped inside a Klein bottle?
 sslug@sslug |