Re: [MOEDE] Møder i efteråret.

Henrik Christian Grove wrote:
Jesper Krogh <sslug@sslug> writes:

Jeg kunne godt tænke mig et møde om RSS. Gerne helt fra bunden: Hvad er
RSS og hvordan bruger man det, hvorfor er det smart, ...

Enig. Jeg har hørt navnet, men har (endnu) aldrig brugt det...

Personligt kunne jeg godt tænke mig et møde om
Revisionsstyringssystemer:

- absolut også et interesant emne.

mvh. Ejner