Re: [MOEDE] Møder i efter året.

Wed, 15 Jun 2005 18:23:36 +0000 (UTC), Jesper Krogh <sslug@sslug> skrev:

Vi skal snart til at tænke på hvad vi gerne vil holde møder om i
efteråret. Jeg vil gerne opfordre til at lave en hurtig brainstorm om
hvad der kunne være interessant. Det eneste der p.t. er på programmet er
et møde om Ruby (on Rails).
Ikke at jeg selv har nogen som helst indsigt eller erfaring inden for emnet, men embeddet Linux er noget jeg meget gerne vil vide/høre mere om.
Da der jo fornygligt blev oprettet en nyhedsgruppe/postliste specifik til emnet antager jeg at jeg ikke er alene om interessen. ;)

-- Med venlig hilsen /Zmit/ RLU # 314205