Re: [MOEDE] Trådløse ambitioner & Finpudsningaf opsætning i jul estemning

Preben Bohn wrote:
Linksys WRT54G AP med (har ét "i overskud") samt en bærbar+et 3com OfficeConnect 11g (hvor det virker). Ellers låner jeg gerne kortet+AP'en ud...

Jeg har desværre fået mig en ordenlig omgang influenza, så jeg tvivler på at jeg bliver frisk nok til at komme på mandag... Æv, æv, æv, havde specielt glædet mig til sidste punkt på http://www.sslug.dk/moede/hygge/2004-11-29b/ :-)

Såfremt det skulle være relevant, udlåner jeg stadig gerne et Linksys WRT54G AP+et 3com OfficeConnect 11g pcmcia kort, hvis der er nogen der kan hente det i Herlev. Men der er nok andre der har udstyr... :)

Med venlig hilsen Preben