Re: [MOEDE] Ubuntu-linux installfest?

I sslug.moede, skrev Tomas Krag:
>  Jeg stiller da også gerne op til ubuntu-fest, hvis det er en dag hvor
>  jeg kan. Jeg kender et par af ubuntu-hackerne fra debconf4 i starten af
>  juni, og er også lidt involveret i at prøve at få ubuntu på kortet som
>  en god distro til brug i u-landsprojekter (når den nu er afrikansk af
>  oprindelse). Jeg venter pt. på en stavl bestilte CD'ere som dog har være
>  over en måned undervejs. Hvis de når frem, deler jeg også gerne ud af
>  dem.

Jeg har fået de 20 første af mine, du skal være opmærksom på at den
først blev frigivet d. 20 Oktober også skulle de presses først. Deraf
den lange levering.

Der er en Live CD + en Install CD i hvert pap-cover med fint artwork.
Alt i alt en meget pæn ting at give til folk der ønsker at "komme igang"
med Linux.

Største problem er at installeren ikke kan resize partitioner. Men det
er jo ikke værre end at det forventer du jo heller ikke af en windows
installation.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug