Re: [MOEDE] Ubuntu-linux installfest?

Okey jeg vil kontakte dig igen imorgen ang. det og jeg har nok to mulige steder vi kan holde det men skal lige kontakte et par folk.
VH
Niels

Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:
I sslug.moede, skrev Niels Clausen:
> Jamen vis jeg kan skaffe et lokale i næstved vil det så være okey at
> holde det Ubuntu-linux installfest der istedet for kbh. og hvad kræver det.

Der er jo intet der siger, at det ene udelukker det andet,
personoverlappet mellem et møde i københavn, hvor folk tager PC med og
et i Næstved hvor folk tager PC med er nok minimalt :-)

Men nej, der er intet i vejen for at holde noget i Næstved og jeg vil
også godt hoppe ind som mødeleder på det, hvis du ikke har lyst.

Hvad der skal til:
1) Lokale med internet
2) Find en dato
3) Få det i SSLUG's kalender og sat tilmelding op.
4) Send en Announce

og på dagen.

1) Vær der lidt før og sørg for at der er "rimelig" tid til at lukke
folk ind og arrangere computere rundt.
2) Folk skal underskrive en ansvarsfraskrivelse.
3) Så er vi kørende.

Det er skam ikke så svært. Normalt står og falder det hele på en dato og
lokale. Vi skal nok være mindst en 14 dage -> 3 uger fra announce ryger
ud til at mødet holdes, så folk har tid til at melde sig til.

... her er så plads til det jeg lige har glemt ...

Jesper

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug