Re: [MOEDE] Ubuntu-linux installfest?

Jamen vis jeg kan skaffe et lokale i næstved vil det så være okey at holde det Ubuntu-linux installfest der istedet for kbh. og hvad kræver det.
VH.
Niels

Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:
I sslug.moede, skrev Niels Clausen:
> Jo Klart er Næstved en by Men jeg sidder bare og bliver lidt harm over
> at sidde og se at alle sslug arr. forekommmer i kbh/roskilde , så vis jeg
> kan skaffe et lokale i Næstved så hvorfor ikke prøve at få det op på benene
> her nede og måske kunne det trække nogle nye folk til jo

Der er skam ingen grund til at blive harm over det. I SSLUG er der jo
kun de arrangementer som medlemmerne arrangerer, så når det er nemmest
at stampe folk op i København, så vil det naturligt blive der de fleste
møder bliver holdt. Der er intet i vejen for at holde dem andre steder,
hvis man kan stampe folk op af jorden til det.

Jeg tager da gerne til Næstved til et sådan arrangement.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug