Re: [MOEDE] Ubuntu-linux installfest?

Jo Klart er Næstved en by Men jeg sidder bare og bliver lidt harm over at sidde og se at alle sslug arr. forekommmer i kbh/roskilde , så vis jeg kan skaffe et lokale i Næstved så hvorfor ikke prøve at få det op på benene her nede og måske kunne det trække nogle nye folk til jo
VH
Niels

Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:
I sslug.moede, skrev Niels Clausen:
> Hey sad lige og læste om Ubuntu og så så at i godt vil lave et install
> party og også er det jeg spørger Hvorfor skal det være i københavn ??

Det skal det skam heller ikke, vi dækker jo hele Skåne / Sjælland :-)

> Jeg kan muligvis godt skaffe lokaler i Næstved men det kommer anpå om
> der skal være en net forbindelse eller ej.

Der skal _helst_ være internetforbindelse, men ellers så lyder Næstved
da meget interessant. Sig til hvad du kan skaffe af lokaler, så må vi se
om vi ikke kan få det til at falde på plads.

> Så hvorfor ikke prøve noget andet også kom lidt ud på landet.

Er Næstved ikke en by?

Jesper

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug