Re: [MOEDE] Ubuntu-linux installfest?

I sslug.moede, skrev Niels Clausen:
>  Hey sad lige og læste om Ubuntu og så så at i godt vil lave et install
> party og også er det jeg spørger Hvorfor skal det være i københavn ??

Det skal det skam heller ikke, vi dækker jo hele Skåne / Sjælland :-)

>  Jeg kan muligvis godt skaffe lokaler i Næstved men det kommer anpå om
> der skal være en net forbindelse eller ej.

Der skal _helst_ være internetforbindelse, men ellers så lyder Næstved
da meget interessant. Sig til hvad du kan skaffe af lokaler, så må vi se
om vi ikke kan få det til at falde på plads.

>  Så hvorfor ikke prøve noget andet også kom lidt ud på landet.

Er Næstved ikke en by?

Jesper

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug