Re: [MOEDE] Ubuntu-linux installfest?

I sslug.moede, skrev Kristian Kallenberg:

>  Jeg har aldrig set ubuntu før, men jeg vil da gerne installere den hos en
>  eller anden så jeg kan se den.

Så du den ikke ude i Symbion til Debian aftenen, der var da et par
stykker der rodede med den.

>  Fysisk eller virtuelt?

Fysisk, det er svært at boote fra virtuelle CD'er.

>  Du har ret i at det er en stor fordel at der ikke skal vælges distribution
>  først.

Tidsmæssigt, det er så om at være lidt mere omhyggelig med at skrive
announc'en så folk ved det på forhånd.

>  Jeg kunne godt skaffe et lokale med indernet. Vi skal bare sætte en dag.
>  Helst i en fart så jeg kan reservere lokalet og få fri fra arbejde.

/me vil _helst_ hvis vi kan være på NBI eller i Symbion. :-)

Jesper

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug