Re: [MOEDE] Ubuntu-linux installfest?

> Hej allesammen.
>
> Er der nogle der er friske på at vi holder en Ubuntulinux-only
> installfest?

Jeg har aldrig set ubuntu før, men jeg vil da gerne installere den hos en
eller anden så jeg kan se den.

> Hvilket sikkert er en af grundende til at der er gratis levering af
> nyeste Ubuntu-linux distribution til din postkasse :-)

Fysisk eller virtuelt?

> Nå, men, generelt så kan jeg godt lide ideen med at holde mere
> "specifikke" arrangementer, mest fordi at det ikke bliver så nødvendigt
> med 1:2 mandsopdækning af folk der skal have installeret og da der ikke
> første skal snakkes distribution, etc. etc med folk bliver der mere tid
> til at arbejde med det egentlige system.

Du har ret i at det er en stor fordel at der ikke skal vælges distribution
først.

> Det mest konkrete problem er at alle dagene i december er brugt op. Er
> der nogle der har mulighed for ekstraordinært at få et lokale en gang i
> december?

Jeg kunne godt skaffe et lokale med indernet. Vi skal bare sætte en dag.
Helst i en fart så jeg kan reservere lokalet og få fri fra arbejde.

/kallenberg