Re: [MOEDE] Julefrokost?

Den 23. nov 2004, kl. 0:48, skrev Kenneth Jakobsen:

On Mon, 22 Nov 2004 23:59:39 +0100, Ole Tange wrote:

On Mon, 22 Nov 2004, Kenneth Jakobsen wrote:

Hvordan er stemningen for at arrangere noget i år?

Jeg vil gerne med, og jeg vil gerne betale en overpris, hvis jeg dermed
med ren samvittighed kan lade andre gøre både arbejdet før og oprydningen
efter.

Hvis ingen gider gøre noget, så plejer der at være en mulighed på
kapelvej44.dk.

/Ole
Jeg håber da også der bliver en eller anden form for socialt arrangement.
Og jeg er heller ikke bange for at betale for et godt arrangement.
kapelvej44.dk lyder da heller ikek som en skidt idé.
Men jeg fisker lidt om at samle folk et sted, til hvad kan man sige...
Lidt analog samtale over en gang kaffe eller sådan noget.

Det var vi også nogle stykker der gjorde sidste år på kapelvej.

JonB