Re: [MOEDE] Julefrokost?

I sslug.moede, skrev Kenneth Jakobsen:
>  Har jeg ingen erfaring i.
>  Derfor er jeg lidt beskeden med at springe frem og sige, at jeg vil gerne
>  stå for det hele.
>  For jeg ville ikke vide hvor jeg startede eller sluttede.

1) Find koncensus om en dag.
2) Ring til kapelvej44.dk og find ud af om de "gerne vil have os" og
   hvad det koster.
3) Skriv til www_admin, og sslug-announce og annoncer pris, og Hans' og
   få en tilmelinding sat op.

Hvis der er praktiske opgaver der dukker op undervejs, kan du jo forsøge
at udelelgere dem til andre herpå liste.

/me syns det er en god ide og jeg skal nok komme hvis aftenen ikke er
booket ud i forvejen.

Jesper

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug