Re: [MOEDE] Julefrokost?

On Mon, 22 Nov 2004 23:59:39 +0100, Ole Tange wrote:

> Jeg vil gerne med, og jeg vil gerne betale en overpris, hvis jeg dermed
> med ren samvittighed kan lade andre gøre både arbejdet før og oprydningen
> efter.
>
> Hvis ingen gider gøre noget, så plejer der at være en mulighed på
> kapelvej44.dk.
>

> /Ole
Jeg håber da også der bliver en eller anden form for socialt arrangement.
Og jeg er heller ikke bange for at betale for et godt arrangement.
kapelvej44.dk lyder da heller ikek som en skidt idé.
Men jeg fisker lidt om at samle folk et sted, til hvad kan man sige...
Lidt analog samtale over en gang kaffe eller sådan noget.