Julefrokost?

Hej

Hvordan er stemningen for at arrangere noget i år?
De tidligere år kneb det med at jeg selv kunne, og nu kan jeg ikke
rigtigt se noget om det.
Selv bor jeg nok for langt væk, til selv at kunne arrangere så meget.
Men jeg syntes da det kunne være hyggeligt med et arrangement, hvor man
kunne møde de forskellige man måske kun havde set på skrift.
Men hvad siger de forskellige?

Kenneth Jakobsen

--

"To those who like to say there has never been a court test of the GPL, I
have one simple thing to say: Don't blame me.