Re: [MOEDE] 2 møder om wireless

Tomas Krag skrev:

> Det kan i hvertfald sagtens blive til noget. Men nok først en gang i
> Januar. Hvad er næste skridt, for at finde en passende dato, indhold
> etc?

Ja.  Hvis du vil tage tjansen med at styre planlægningen af mødet, så
kan du nok med fordel tage et kig på
<http://www.sslug.se/artikler/om_at_arrangere_et_hyggem%F8de> (der
beskriver hvordan jeg gør, når det er mig der planlægger et møde).

Jacob
--
Akrobaterne begejstrede cirkusgæsterne, da en fedladen garderobedame
havnede i jonglørens kongeblå lænestol. Mens næste optrædende