Re: [MOEDE] VPN foredrag/bof/...

Den 10. nov 2004, kl. 5:48, skrev Phillip Sc.Bøgh:

Hej JonB

Jeg skriver til dig personligt fordi jeg ikke ved om det har generelt
interesse på Linux [MOEDE] og udenfor det emne du starter.

Selv går jeg stærkt ind for Linux "friheden til at vælge" og strækker det
videre idet vi får 5 stk Debian Xterminaler op at køre, 3 stk windows samt
en Mac måske med osX hvis vi kan skaffe en lovlig licens ellers mac os9.
INGEN af os kender noget til Mac, men jeg finder det GODT at Mac også er
repræssenteret. HVIS du evt. allige finder herud til vores almindelige
Linux SSLUG møder den sidste mandag i hver måned fra kl.19 eller evt. bare
en eftermiddag når det passer dig, vil jeg høre om du vil tage en Mac
Internet Explorer og noget lovlig tekstbehandling om du ligger inde med
noget sådant.

Jeg bruger LaTeX. Og lidt openoffice.

Desuden kan det være du engang vil komme og fortælle om MacOS nr X fordi
det eneste jeg ved er at OS X bygger på en Linux og mig bekendt nu er den
eneste licensbehæftet OS til Mac - og det er jo ikke meget!

Det bygger på BSD

Har du interesse i det?

jeg har ikke helt forstået hvad det er i vil have mig til.

JonB