Re: [MOEDE] VPN foredrag/bof/...

I sslug.moede, skrev Phillip Sc  Bøgh:
> [...]
>  repræssenteret. HVIS du evt. allige finder herud til vores almindelige
>  Linux SSLUG møder den sidste mandag i hver måned fra kl.19 eller evt. bare
>  en eftermiddag når det passer dig, vil jeg høre om du vil tage en Mac
>  Internet Explorer og noget lovlig tekstbehandling om du ligger inde med
>  noget sådant.
>  Desuden kan det være du engang vil komme og fortælle om MacOS nr X fordi
>  det eneste jeg ved er at OS X bygger på en Linux og mig bekendt nu er den
>  eneste licensbehæftet OS til Mac - og det er jo ikke meget!

MacOS X er et kommercielt operativsystem (på linie med Microsoft
Windows)  baseret på FreeBSD og deraf et UNIX-system.

>  Kender desværre ikke dine forkortelser
>  VPN? men er selv ret newbe Linux.

Man kan slå forkortelser op på http://en.wikipedia.org/ eller
http://www.dict.org/

Virtual Private Network, en feature som virksomheder ofte bruger for at
få deres medarbejder til at arbejde hjemmefra :-)

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug