Re: [MOEDE] Trådløse ambitioner & Finpudsningaf opsætning i jul estemning

Phillip Sc. Bøgh wrote:
Mit forslag kan være at vi starter med at videre-snakke om hvad vi vil på
kort og lang sigt fulgt af at se hvordan et trådløst netværk er sat op og
i konkret funktion - HVIS nogen kan lokkes til at vise deres frem.

Hvis jeg kan komme (ved ikke lige med tidspunktet) tager jeg gerne et Linksys WRT54G AP med (har ét "i overskud") samt en bærbar+et 3com OfficeConnect 11g (hvor det virker). Ellers låner jeg gerne kortet+AP'en ud... Specielt hvis der er nogen der kan lokkes til at vise mig hvordan jeg sætter WPA op på Linux'en... :)

Med venlig hilsen Preben