Re: [MOEDE] Trådløse ambitioner & Finpudsningaf opsætning i jul estemning

Til tidspunkt-kritikerne:
OK helt fint - hvad med:

TO afslappede emner den 29/11 i Kulturcafeen:
1. kl. 18 fællesspisning og netværks-opvarmningssnak og alvorligt
   kl. 19-20.30: Trådløst netværk gerne med "Copenhagen Wireless" som
                 fremtidsvision, men rolig PRAKTISK opstart lokalt.
2. kl. 20.30-23 "Finpuds din opsætning med de seje".
og så til tastaturet, så det også føler julen: Fri grovspise af æbelskiver
og juleglögg til kostpris henover de MEDBRAGTE PCere.

Er enig med Jacob om at det kan være:
> Med mit kendskab til hvordan et enkelt emne kan trække ud,
> vil jeg foreslå at I (jeg kan desværre ikke komme og lege
> med) nøjes med at lege med trådløst netværk.  Jeg er sikker
> på at der sagtens kan gå en hel aften med det, hvis der er
> nok der har deres eget udstyr med.

Men det er nok muligt vi skal lade det være løst, som Jesper skriver:
> 1 glider sikkert over i 2 alligevel.

Mit forslag kan være at vi starter med at videre-snakke om hvad vi vil på
kort og lang sigt fulgt af at se hvordan et trådløst netværk er sat op og
i konkret funktion - HVIS nogen kan lokkes til at vise deres frem.

> Eller var 2 tiltænkt at man skulle have pc med?
For dem der har lyst synes jeg bestemt det skal være en mulighed.