Re: [MOEDE] Trådløse ambitioner & Finpudsning af opsætning i julestemning

Phillip Sc. Bøgh skrev:

> TO afslappede emner den 29/11 i Kulturcafeen:
> 1. Kl.17-19: Trådløst netværk gerne med "Copenhagen Wireless" som
> fremtidsvision, men rolig opstart lokalt.
> 2. Kl.19-23: "Finpuds din opsætning med de seje".

Med mit kendskab til hvordan et enkelt emne kan trække ud,
vil jeg foreslå at I (jeg kan desværre ikke komme og lege
med) nøjes med at lege med trådløst netværk.  Jeg er sikker
på at der sagtens kan gå en hel aften med det, hvis der er
nok der har deres eget udstyr med.

> Fri grovspise af æbelskiver og juleglögg til kostpris.

Det lyder under alle omstændigheder som en glimrende plan.
:-)

Jacob
--
»Historien bliver skrevet af vinderne,