Re: [MOEDE] Trådløse ambitioner & Finpudsningaf opsætning i jul estemning

I sslug.moede, skrev Phillip Sc Bøgh:
>  Som forslag til næste møde vil jeg kaste følgende bold i luften:
>
>  TO afslappede emner den 29/11 i Kulturcafeen:
>  1. Kl.17-19: Trådløst netværk gerne med "Copenhagen Wireless" som
>  fremtidsvision, men rolig opstart lokalt.
>  2. Kl.19-23: "Finpuds din opsætning med de seje".
>  Fri grovspise af æbelskiver og juleglögg til kostpris.

Hej Phillip.

Hvad med:

1. 19-20.30 for den første og
2. 20.30-23 for den anden.

Hvis der så er nogle der vil have en pizza med, så kan de kigge forbi
18.00 som det plejer at være. :-)

1 glider sikkert over i 2 alligevel.

Eller var 2 tiltænkt at man skulle have pc med?

Jesper

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug