Trådløse ambitioner & Finpudsning af opsætning i julestemning

Som forslag til næste møde vil jeg kaste følgende bold i luften:

TO afslappede emner den 29/11 i Kulturcafeen:
1. Kl.17-19: Trådløst netværk gerne med "Copenhagen Wireless" som
fremtidsvision, men rolig opstart lokalt.
2. Kl.19-23: "Finpuds din opsætning med de seje".
Fri grovspise af æbelskiver og juleglögg til kostpris.

Hilsen

Phillip
Sted og projekt se evt:
http://kulturcafeen.dk/LinuxKobenhavnS/