Re: [MOEDE] Møde den 10. august?

> Er der nogen der har planlagt noget til hyggemødet den 10.
> august?  En eventuel annoncering bør udsendes senest den 3.

Hans prøver at få mig til at gennemgå
  http://www.sslug.dk/emailarkiv/programmering/2004_07/msg00116

men jeg ville meget gerne holde den dato fri i min kalender, men jeg
vil prøve at huske det til en anden god gang. Specielt hvis der er en
der kunne tænke sig at holde et praktisk foredrag om XSLT kunne jeg
godt stille op med et mere introducerende overbliksforedrag.

Men helst ikke denne tirsdag.

--
 Peter Makholm     |    Yes, you can fight it, but in the end the ultimate
 sslug@sslug |                           goal of life is to have fun