Re: [MOEDE] Mødeforslag torsdag 19. august: Småforedrag

"Peter Makholm" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
> [...]
Som skrevet i en anden posting i sslug.netvaerk har jeg overvejet at
fortælle om mit greylisting setup d. 19 august. Det er forbløffende hvor
godt det faktisk har virket for mig´... eller rettere, at det virker så
længe virus/spambots er skrevet til at være dovne :-)

Mit setup er baseret på Debian med postfix, postfix-gld og mySQL som
backend, og fungerer som mailproxy foran den endelige destinations server.

Min plan er at skrive en mini vejledning for dem som vil hurtigt igang, og
så bruge den som udgangspunkt.
--
Med venlig hilsen

Johnn Nekman