Re: [MOEDE] Møde for begyndere

Kristian Vilmann skrev:

> Hvor mange findes der helt reelt af dem? Altså af brugere
> der ikke har root på en maskine?

Ikke så mange som der burde findes.  På Niels Bohr
Institutet (og sikkert også andre steder med tradition for
at bruge Unix) har alle en konto, men det er kun Björn der
har systemadministratoradgang.  På CRS4, hvor jeg arbejder
nu, er det vist ca. 50-50 om folk har
systemadministratoradgang på deres arbejdsmaskine eller ej.

Jacob
--
»Great minds discuss ideas,
 Average minds discuss events,