Re: [NOVICE] Møde for begyndere

Ole Tange <sslug@sslug> writes:

> Der har været snak om at lave et møde (og måske endda en hel
> møderække) for begyndere. Hvis du har ideer til hvad et sådant møde
> skulle handle om, så vær med til at planlægge det på mødelisten

Når det kommer til nybegynderforedrag er min undskyldning gerne at jeg
lærte linux på den hårde måde og kender ikke andre. Jeg har ingen ide
om hvad folk fabler om når de peger på deres KDE eller Gnome og siger
noget windowsbrugeragtigt.

Men der kikkes alligevel altid lidt efter de gamle eksperter til
nybegynderforedragene.

Kunne der være en ide i at prøve at vende det på hovedet? Få nogle
næsten-nye til at holde foredrag om hvor det er de løber hovedet mod
en mur.

--
 Peter Makholm     |    According to the hacker ethic, the meaning of life
 sslug@sslug |            is not Friday, but it is not Sunday either