Re: [MOEDE] Mødeforslag torsdag 19. august: Småforedrag

On Mon, 19 Jul 2004 10:57:39 +0200, Peter Makholm wrote:

> Og som Jacob skriver, så er opsætning af X11 nok et helaftensprojekt.
> Hvis vi kan finde nogen til at holde det ville det været en glimrende
> ide.
Jeg er heller ikke nogen ørn til X11 - mit behov er 2D uden tv-out og
deslige, så derfor kan jeg ikke selv bidrage til emnet.

Kunne et emne som grafiske udviklingsværktøjer (IDE) til PHP, C og C++
bruges?

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE3E80917
Future looks spotty.  You will spill soup in late evening.