Re: [MOEDE] Mødeforslag torsdag 19. august: Småforedrag

Michael Rasmussen <sslug@sslug> writes:

> En gennemgang af XF86config ville være godt. Emner: Basal setup og
> fejlfinding, Dual monitor, tv-out, flere skærmkort.

Så hellere vigor. Jeg gør det ikke i hardware.

Og som Jacob skriver, så er opsætning af X11 nok et
helaftensprojekt. Hvis vi kan finde nogen til at holde det ville det
været en glimrende ide.

--
 Peter Makholm     |                                              What if:
 sslug@sslug |     IBM bought Xenix from Microsoft instead of buying