Re: [MOEDE] Hvor meget skal man vide?

Jacob Sparre Andersen skrev:

> Det lyder som (en del af) et foredrag der svarer nogenlunde
> til afsnit 4.1 fra <http://cvs.linuxbog.dk/unix/bog/>.

1. Ja, og er resten af hvad der kunne være relevant på sådan et hyggemøde
ikke også at finde i linuxbog.dk ligende steder?

2. Jeg forstiller mig ikke at de emner jeg nævnte skulle tage flere timer,
så vil dem der ikke går, falde i søvn, for hold da op hvor kunne det blive
tørt og kedeligt.

Nej, jeg forstiller mig højst ~ 2 - 5 minutter til de to emner.

> Er der egentlig mange andre programmer end Mozilla og INN
> der bruger den slags fiduser?

Jeg ved ikke hvor mange der gør, jeg kan ikke lige nævne nogle flere
eksempler, men det forekommer mig at have set det andre steder,,,

> Under alle omstændigheder er
> jeg ikke sikker på at det ville være det første jeg ville
> underholde begyndere om.

Nej, måske ikke lige underholde, men 30 sekunder på at fortælle det,,,

> Kapitel 2 og 3 i <http://cvs.linuxbog.dk/unix/bog/>
> (brugsanvisninger og adgangsstyring) er vel også væsentlige
> oplysninger for begyndere.

Enig, og igen, det er tørt stof, så en der er god til at fortælle vil gøre
underværker, frem for en der er tør at høre på i sin natur.
Jeg har f.eks. ikke selv de evner, men har stødt på nogen der har formået at
gøre nok så tøre emner intersant at høre på,,,

--
Med venlig hilsen       Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant