Re: [MOEDE] Hvor meget skal man vide?

Jette Krog-Jensen skrev:

> Jeg kender ikke ret meget til Linux eller andre
> styresystemer, men er godt træt af Microsofts produkter.
> Er der nogle kurser man kan tage og er de møder I holder
> kun for de indviede.

Som Peter skrev, så er der en tendens til at vores
foredragsaftener ikke er specielt begynderorienterede, men
hvis der er interesse for at gennemgå nogle specifikke emner
på begynderniveau, så bør vi da prøve at arrangere noget.

Er der nogle særlige ting, som du mener det kunne være
nyttigt at gennemgå med interesserede begyndere som
målgruppe?

Jacob
--
»Det er ikke livets hastighed jeg har noget imod.
 Det er den bratte afslutning til sidst.« --  Stoffer