Re: [MOEDE] hvor meget skal man vide?

fre, 2004-07-16 kl. 10:24 skrev Ivar Madsen:

> Hvis du vil på et disederet kursus, så findes det, men så skal du også op
> med den store tegnebog, du lyder ikke som det er det du er interseret i.
>
> Som Peter har svaret dig, så de hyggemåder der holdes et par gange om
> måneden i Kbh. det er nok mest for nogen der har et minimum viden om emnet
> der er oppe.
>
> Men der holdes fra tid til anden install aftener hvor det er for nybegynder
> der gerne vil have lidt hjælp til install af Linux. Jeg ved ikke noget om
> hvornår der er næste gang,,, Men studie året begynder snart, så mon ikke at
> [...]

Hej Jette

Jeg er NY, med stort, NY.
Jeg gik til mødet i går. Ikke alle kom ind fordi der manglede plads.
Og det er sankt , det er kun for dem som kender til det.
MEN , lidt lære man da alligevel... Godt nok lidt, men nogle ord kunne
jeg genkende.
Så du kan som mig møde op og holde mund : )

--

VH
Allan Linux