Re: [MOEDE] hvor meget skal man vide?

jette krog-jensen skrev:

> Jeg kender ikke ret meget til Linux eller andre styresystemer, men er godt
> træt af Microsofts produkter. Er der nogle kurser man kan tage og er de
> møder I holder kun for de indviede.

Hvis du vil på et disederet kursus, så findes det, men så skal du også op
med den store tegnebog, du lyder ikke som det er det du er interseret i.

Som Peter har svaret dig, så de hyggemåder der holdes et par gange om
måneden i Kbh. det er nok mest for nogen der har et minimum viden om emnet
der er oppe.

Men der holdes fra tid til anden install aftener hvor det er for nybegynder
der gerne vil have lidt hjælp til install af Linux. Jeg ved ikke noget om
hvornår der er næste gang,,, Men studie året begynder snart, så mon ikke at
der også snart vil være noget næste gang?

Men hvorfor ikke bare kaste sig ud i det?
Mandrake, Fedora Core, SuSe er nok de tre distibitioner der er mest egnet
for nybegynder. (kræver mindst viden, for at kunne installere og bruge)

--
Med venlig hilsen       Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant