problemer?

jeg har et par problemer angående installering af linux på min harddisk!
det drejer sig om min webspeed! tdc giver ikke support til linux brugere! ( de klovne aner ikke hvad de går glip af) så hvad gør en fattig mand?
jeg har foreløbelig indstalleret den på en ekstra harddisk, men kan jeg køre denne disk, uden at den griber forstyrrende ind i mit windows 2000 program?
eller kan jeg bare indstallere mit webspeed i linux, og så håbe på at min webspeed aldrig går ned?
Til slut: kan jeg eventuelt indstallere mit webspeed både i windows og linux? og så køre det som et?
 fra sslug@sslug