Re: [MOEDE] Hvor bliver optagelsen af courier-mødet af:

On Sun, 30 May 2004, claus larsen wrote:

> Hvor bliver optagelsen af courier-mødet af:
>
> Så bare rolig. Jeg er ved at få den lagt ud på en real-video format, og
> derefter kommer den ud på tv.sslug.
>
> Det skulle så blive den faste procedure for fremtidige optagelser.

Må jeg foreslå, at der også bliver lavet en Ogg/Theora-fil?  Det binære
format for Ogg/Theora er fastfrosset og bl.a. mplayer og RealPlayer kan
begge spille Ogg/Theora. Konverteringen fra DV til Ogg/Theora ser også ud
til at være overkommelig.

http://www.theora.org/
https://helixcommunity.org/project/showfiles.php?group_id=7
http://www.annodex.net/anx_theora.html

/Ole
--
Hjælp med at sikre vores kulturelle arv: Korrekturlæs en side om dagen.
http://www.pgdp.net