Re: [MOEDE] Tilbyder foredrag om IP-Telefoni / Voice-Over-IP

claus larsen wrote:
Poul-Erik Andreasen wrote:

Da jeg har betydelig interesse i emnet vil jeg da gerne være mødeanvarlig.

Hej Poul-Erik.

Jeg venter spændt på at høre hvornår du har planlagt at mødet skulle finde sted. Jeg vil prøve at få tid til at komme og optage mødet så det kan komme på tv.sslug.

Hvis nogen nu tænker:

Hvor bliver optagelsen af courier-mødet af:

Så bare rolig. Jeg er ved at få den lagt ud på en real-video format, og derefter kommer den ud på tv.sslug.

Det skulle så blive den faste procedure for fremtidige optagelser.

Hilsen Claus

Jeg venter bare på at hans kommer med en udmelding men det bliver næppe før august.