Re: [MOEDE] Gendannelse af tabte data fra harddiske

Henrik Christian Grove <sslug@sslug> writes:

> Jeg har sat det i kalenderen og kopieret dit oplæg ind på
>   http://www.sslug.dk/moede/hygge/2004-05-20/

Nu har Björn så lige gjort mig opmærksom på at 20. maj er Kristi
Himmelfartsdag. SSLUG plejer ikke at holde møder på helligdage, så hvad
siger du til at flytte mødet til den 17. juni i stedet?

.Henrik

--
... applications which need to address vast amounts of memory
(e.g., big scientific crankers, large databases, emacs) ...