Re: [MOEDE] videooptagelser af sslugmøder.

Gitte Wange wrote:

Gitte Wange wrote:

> Hej Claus,
>
> Jeg vil lige prøve at finde ud af om vi ikke kan encode den til SSLUG tv
> i noget mindre format.
> Hvilket format har du gemt den i på DVD'en?

mpeg-video, vob.

Jeg har ikke gjort andet end at rippe den for at få den til at fylde
lidt mindre.

Hvor lidt skal den fylde? Den varer ca 3 timer. Hvis man nu antager at
folk idag har adsl med mindst 256 kb i sek.

Hvordan ser det regnestykke ud ( jeg kan ikke regne)?

256 gange 60 giver et minut bit= ca 15000kb 180 minutter bliver så ca
2700000 kb. Øhh den må så fylde 2,7 GB?

Jeg synes at kvaliteten er vigtig, f.eks skal man kunne se hvad der står
på tavlen, efter min mening.

Jeg vil meget gerne prøve at compresse den til at andet format hvis du
vil have det. Mon ikke vi skal futte til en anden gruppe, hvor taler man
om videoting

Hilsen Claus

xfut sslug.teknik