Re: [MOEDE] videooptagelser af sslugmøder.

Claus Larsen wrote:

Claus Larsen wrote:

Hej.

Jeg har nu debian tips og tricks klar.

Den ligger på en dvd og fylder nu ca 3,8 gb, længere har jeg ikke kunned få den ned uden at det gik ud over kvaliteten.

Den kan med fordel afspilles på en almindelig dvdafspiller.

Jeg synes optagekvaliteten er hæderlig, eftersom det er mit førstegangsforsøg.

Med andre ord: se den :)

Hvem skal jeg sende den/aflevere den til?

Hilsen Claus

Hej Claus,

Jeg vil lige prøve at finde ud af om vi ikke kan encode den til SSLUG tv i noget mindre format.
Hvilket format har du gemt den i på DVD'en?

Hilsen Gitte