Re: [MOEDE] Glassfabriken 2.0

fredagen den 23 april 2004 19.55 skrev Jacob Sparre Andersen:
> Har du læst den vejledning jeg har brygget sammen om at
> arrangere møder i SSLUG [1]?  Og mødetjeklisten [2]?  Hvis
> du har praktiske spørgsmål om annoncering og den slags er du
> også velkommen til at skrive direkte til mig.

Tack, jag har läst "tjekliste" och om att arrangera. Jag söker någon som vill
tala om något.

Övrigt på programmet kommer förhoppningsvis vara SuSE 9.1 (om jag får tag på
ett ex i tid).

Tid och plats är Rutshållargården i Arlöv den 15/5-16/5, karta kommer lite
senare. Jag har tillgång till lokalen både lördag och söndag, men när vi
pratade efter förra mötet på Glassfariken så var det några som önskade att
börja tidigt på dagen, och sedan stannar de som vill (och orkar) hela natten.

--
Recursive, adj.; see Recursive
//Perra