Re: [MOEDE] Glassfabriken 2.0

Gitte Wange skrev:

> jeg ved ikke om der er nogen svenskere der alligevel ville
> komme, men SSLUG, DKUUG og BSD-DK afholder Shell Celebrity
> Death Match i Symbion.

Og SSLUG og DF holder GNU Autotools-foredrag i Kårhuset
(Lund).

Jeg ved godt det er længe at vente, men måske var det en
bedre idé at høre Glassfabriken om den 4. eller den 6. maj
er en mulighed.

Jacob (der er glad for at SSLUG har så meget at byde på,
       og ked af at han ikke kan komme til noget af det)
--
»Hvis vi foruden de to fuldtræffere har 3 missere får vi
 overskud«                                           -- Kurt