Re: [MOEDE] videooptagelser af sslugmøder.

Gitte Wange wrote:

Claus: Hvad havde du selv i tankerne m.h.t. dine optagelser?
De kan blive streamet fra tv.sslug.dk men så er det næppe 25GB der skal bruges ;-)

Okay. Egentligt mener jeg at det ideelle vil være at iverksætte en "filmgruppe" der har til opgave at filme alle hyggemøder , eller ihvertfald alle møder hvor det er oplagt at filme dem.

De skal så ligge tilgængeligt på et mirror så folk der er interessede kan hente dem. Som en slags "friheden til at vælge", at finde en god video.

Skulle der være interesse vil jeg gerne melde mig til at optage nogle møder, men naturligvis ikke allesammen :|
det har jeg selvfølgelig ikke tid til. Det kan fint lade sig gøre at lave en god kvalitet når man har fået lidt erfaring, det er der ingen tvivl om.

Og mon ikke også det kan lade sig gøre at skaffe nogle harddiske, jeg køber gerne den første. Man kunne også forestille sig at måske linuxpusher ville sælge nogle af optagelserne .Et godt møde om f.eks en serveropsætning ville sikkert være populær. Osv.

Hilsen Claus