Re: [MOEDE] videooptagelser af sslugmøder.

Jon Bendtsen wrote:
On Wed, Apr 21, 2004 at 01:27:46PM +0200, Claus Larsen wrote:

Hej.

Jeg vil lige høre om der er nogle procedurer mht. videooptagelser af møder. Jeg tænker på:

Bliver de opbevaret på et sslug ftp-spejl? Eller hvad bliver der af dem? Er der et video-arkiv?

Ønsker sslug et særligt format?

Så god kvalitet som muligt, så kan man altid i fremtiden recode dem
og release dem til sslugs medlemmer.

Ehm Jon - disse video optagelser spørger Claus jo netop om hvilket format SSLUG's *medlemmer* ønsker!
Så nej - de kan ikke bare releases til medlemmerne "i fremtiden".

Claus: Hvad havde du selv i tankerne m.h.t. dine optagelser?
De kan blive streamet fra tv.sslug.dk men så er det næppe 25GB der skal bruges ;-)
Personligt anbefaler jeg Real (ja jeg ved godt det ikke er åbent - til gengæld burde cvs versionen af mplayer nu understøtte SMIL så man kan bruge mplayer i stedet for RealPlayer)

Jeg har optagelser af debian tips og tricks men de fylder nu ca 25 gb :)

Jeg er ved at undersøge et mere velegnet format til at lægge ud på nettet, så det kommer til at tage lidt tid endnu.

divx

Det format kan du i hvert fald næppe bruge til streaming

Hilsen Gitte