Re: [MOEDE] Gendannelse af tabte data fra harddiske

Jonas Jensen <sslug@sslug> writes:

> Det er så en aftale.

Jeg har sat det i kalenderen og kopieret dit oplæg ind på
  http://www.sslug.dk/moede/hygge/2004-05-20/

Jeg har bare sat <pre>...</pre> om teksten, så nogen bør tage sig pænt
af det, men jeg er for træt lige nu.

.Henrik

--
Når man kører Linux er dette også en mulighed:
   Modeline  "912x684"    64.00 912 966 1104 1232 684 699 706 734