Re: [MOEDE] Gendannelse af tabte data fra harddiske

Lørdag den 17. april 2004 21:04 skrev Jonas Jensen noget der mindede om:

> Den 20. maj kan jeg i hvert fald med sikkerhed. De to i juni ser
> heller ikke umulige ud, men det kan jeg først være sikker på engang i
> maj.

Så vil jeg foreslå at du sætter dig på 20. maj, det er et meget
interessant emne, og i øvrigt noget vi vist ikke har hørt om meget
længe. Ved at vælge d. 20 maj er du også sikker på at folk endnu ikke
er begyndt at holde ferie :-)

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://linuxforum.dk - 5. og 6. marts 2004.