emne: wxwidgets

Efter at jeg var til mit andet - og udmærkede - sslugmøde i aftes, vil jeg tage opfordringen op om emneforslag op og foreslå en aften om 'wxwidgets' ( tidligere 'wxwindows'), et framework til udvikling af cross platform gui programmer.

Evt kunne aftenen være bredere med præsentation af andre "frameworks".

Jeg ved ikke selv noget om 'wxwindows' og ved ikke hvem der kunne holde et sådant indlæg. Men der har vist været en aften om emnet tidligere, synes jeg at have set noget om???

- Kristian