Re: [MOEDE] det var sjov!

Erik Josefsson wrote:

Daniel Löfquist wrote:

Du menar möjligtvis inte "Revolution OS"? Jag har nämligen den på sexig dubbel-DVD ;)

Kan nåt passa bätte än på just Glassfabriken? :-)

Kan du inte slinka ner och be att få titta på projektorn dom har?

//Erik

Skulle jag väl kunna göra nån dag fast jag vet inte mycket om projektorer är jag rädd för. Vad ska jag kolla efter egentligen? Jag menar, vilka typer av urtag behövs och så?

//Daniel

--
Excuse me, I believe you have my stapler...?