Re: [MOEDE] det var sjov!

Erik Josefsson wrote:

Daniel Löfquist wrote:

Med tanke på att jag bor 20 meter från Glassfabriken är det ytterst retsamt att jag inte hade möjlighet att närvara :-P
Kul att det var kul dock. Blir det kanske en repris? ;-)

Alltså, det är mycket möjligt. Jag tror vi är välkomna igen.

Jag kollade lite på deras videokanon, verkar vara normala ingångar och så... dvs ett filmhygge kanske? Jag har inte sett den där filmen med Linus och Stallman och alla andra, vad den nu hette.

//Erik

Du menar möjligtvis inte "Revolution OS"? Jag har nämligen den på sexig dubbel-DVD ;)

//Daniel

--
Excuse me, I believe you have my stapler...?