Re: [MOEDE] Ingen announce + intet i kalenderen = ikke nogen workshop?

Poul-Erik Andreasen wrote:

> Beklager hvis det er mig der er dum, men hvad taler du om.

Jeg aftalte på sidste medlemsmøde med Gitte Wange og Peter Makholm at lave
et arrangement den 18. om databasedesign, kombineret foredrag og workshop.
Det blev også aftalt, at en af dem skulle sætte i kalenderen og lave en
annonce. Jeg har ikke mulighed for at gøre noget af det.

Jeg ved ikke hvem der kan være mødeleder, Henrik Grove eller du måske?