Re: [MOEDE] Hyggemøde: Opsætning af courier

On Wed, 03 Mar 2004 06:39:51 +0100, Claus Larsen wrote:

> Hej. Jeg har fundet en der gerne vil gennemgå opsætning af et courier
> IMAP mailsystem, nemlig Donald Axel.
>
> Jeg håber meget der vil være interesse for emnet, idet netop courier
> IMAP volder mange problemer med opsætningen.
>
> Mon ikke der vil være stor interesse for et møde der gennemgår
> opsætning af en mailserver?

Hvis det har interesse, kan jeg sekundere med, hvordan man får Postfix og
Courier Imap til fungerer med virtuelle domæner. Samtidigt kan jeg
demonstrere et webbaseret program, hvormed disse kan administreres. Er der
interesse for det?

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen